Treningi

Pripravi se, na 37. Maraton treh src!

Pozdravljeni,

moje ime je Andreja, za Vas bom pripravljala tedenske tekaške treninge.

Prva dva tedna so treningi sestavljeni tako, da Vas spravimo na noge in v tekaške copate. Ključ za napredek je seveda, da začnete redno teči. Veseli bomo, če boste k pripravljenim tekaškim programom za 5, 10 ali 21 km dodali še kakšen tek in uživali sončne dni.
Vsak petek, ob 17.00 pa se nam lahko pridružite na skupinskih tekaških pripravah v parku v Radencih.

Naj Vas na začetku opozorim, izberite dobre ali zase primerne tekaške copate.
Nikoli ne pozabite na ogrevanje pred samim tekom.

  • HITRA HOJA vsaj 5 minut in TEKAŠKA ABECEDA (skiping, kroženje z rokami, odkloni vstran, kroženje s telesom, izpadni korak, tek z visokim dvigovanjem pet, hopsanje, striženje, tek s povdarjenim odrivom...)
  • Po končanem teku ne pozabite na statičen razteg in zadosten vnos vode ♡♡♡ ali regeneracijskega napitka.

Priporočam pa še, da si izračunamo naš maksimalen srčen utrip. Na podlagi utripa je namreč odvisno načrtovanje naših treningov, počitka in prepoznavanje pripravljenosti oziroma tekaške kondicije.

Za izračun maksimalnega srčnega utripa vzamemo število 220 od katerega odštejemo naša leta. Če smo torej stari 33 let, bo naš največji srčni utrip 187. Tako preprosto!

Čas je, da začnemo.

Treningi
prijavi se na naše e-novice
S prijavo na e-novice se strinjam, da mi na vpisani e-naslov pošiljate novice o novostih in zanimivostih Maratona treh src.